niedziela, 3 sierpnia 2014

siedem

waga: 60.7
wzrost: 166
wiek: 18
cel: 53 kg.
brakuje: 7.7 kg

Waga stoi w miejscu, cóż przynajmniej nie tyje. Ale za tydzien jadę na wakacje i będę wyglądać jak gruba świnia... Nienawidzę siebie i swojego wyglądu, tego ze moje nogi wyglądają jak parowki, że nam rozstępy, celulit, pełno tłuszczu.. 
Niedziela, najgorszy dzien, ale jak narazie udaje sie przeżyć. Co prawda rodzinne śniadanie, i kazali mi zjeść 3 kanapki, ale na szczęście z ciemnym zdrowym pieczywem. Obiadu udało mi sie unikać mówiąc ze zjadłam cos u przyjaciółki bo byłam u niej na chwilke, więc mam nadzieje ze tak będzie do końca dnia. 
Walczę ze sobą, cwiczylam rano, co prawda krótko ale to zawsze cos dla moich nóg. Zmykam popływac w basenie bo roztapiam sie na tym słońcu. 

Kocham was słoneczka :* 

n

1 komentarz:

  1. W tydzień możesz poprawić brzuch! Jedz tylko małe cztery posiłki o regularnych odstępach czasowych np. 4h. Tylko weź się za siebie, nie jedz chleba ani cukrów prostych i będzie super, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń